dermatologia jakie przedmioty na maturze

KLIENCI położniczy Nie Byli przygotowani na ból porodu i współ Z TYM zrobić. Położne Były Zbyt zajęty, Pracuje od Pacjenta zrobić Pacjenta, ABY zrobić więcej niz trzymać SWOJĄ Glowe w Pokoju wystarczająco długo, by włożyć rękawiczki í sprawdzić Rozszerzenie í uczynić lame Sugestie dotyczące radzenia sobie oo bólem. Pielęgniarki rowniez Nie mial Czasu, ABY zapewnić Jeden na Jeden Wsparcia - Które opuściły Kobiet i Ich partnerów, ABY poradzić sobie samodzielnie, Nie będąc wykształconym, co Robić.

Jednym z tematów, Który rozgrywa SIĘ W Wieluniu oo Tych Historii JEST MOC szpital ma ponad CNMs. Bez wzgledu na Ich Osobiste przekonania Moga Być jeden nieuchronnie zgodził Administracji Szpitala LUB Lekarza, jeśli nie nie bylo tarcia Między Tym, co klient / pacjent chciał. Kilka przykładów podanych m.in. rozdawanie "Goodie" torby załadowane wzoru Zas teoretycznie promowanie karmienia piersią; informując kobiete, ktorej potrzebuje Pitocin gdy JEST, aby rzeczywiście poświęca SIĘ przyspieszyć prace na Rzecz personelu; i łamanie Worek WODY DLA Lekarza wygody.

Wiele CNMs wydaje SIĘ rozkoszować Ich Roli Jako mini Lekarzy. Kroplówki, rozerwania błony, nakazując Antybiotyków i znieczulenie zewnątrzoponowe Pitocin, wycinanie nacięć krocza Przy porodzie i przeciągając poland przez podciśnienia ssania SA codzienne Zajęcia dla Szpitala oparte CNMs. Jednak ACNM twierdzi, ZE Jedna z podstawowych Cech położnej JEST Jako zwolennik "nieinterwencji w przypadku braku komplikacji". Dzieki szerokiemu stosowaniu rutynowych Interwencji przez CNMs, trzeba zastanawiać SIĘ, CZY którykolwiek z Tych publikacji ACNM mozna zaufać. Powiedział Jeden CNM klientowi VBAC "z kolejnym dzieckiem, gdy Dziecko zaczyna wyglądać Duży, moja preferencja JEST zrobić wywołania Tydzień wcześniej. Jestes taki mały moze Mieć cesarskie cięcie Dla wszystkich poland".

- autor artykułu